ف.قاف.

از اینجا شروع شد الف.با ی ما ...

ف.قاف.

از اینجا شروع شد الف.با ی ما ...

این هفته نامه !

ساعتی از غروب می گذشت ...

بسته پستی به نام من به مسئول خوابگاه نرسیده بود و اینترنت سایت مرکزی قطع بود . دست از پا دراز تر با پاهای بی جان ، تن خسته و درمانده را می کشاندم به سمت خوابگاه ... اشک در چشمانم حلقه زده بود ، تنها بودم ... از شب گذشته گرسنه بودم و چیزی برای خوردن نداشتم ؛ به جز لبنیات و تخم مرغ ! که معده ی وامانده پذیرای هیچ یک نبود!

به زحمت قدم بر می داشتم و ماه را می دیدم که از میان شاخ و برگ درختان و ازدحام کلاغ ها تعقیبم  می کند و چشم از من بر نمی دارد !

با خودم فکر می کردم .. شاید هم بلند بلند حرف میزدم :"... شوخی می کنی با من؟ ینی چی؟ چه درسی داره آخه!؟ قراره چیو بفهمم!؟ به دادم برس دارم می میرم!... هوامو داری که ؟ نه آقا؟!... صبر می کنم..."

اما حقیقتا احساس عجز و بدبختی کم کم بر من چیره می شد... و اشکهای روان را دیگر نمی توانستم کنترل کنم..

به خوابگاه رسیدم و توی آینه اشکهایم راپاک کردم .. با آخرین رمق پا را روی اولین پله گذاشته و صدایی متوقفم کرد !

در عین ناباوری فرشته ای را دیدم که برای بردن من از این جهنم فرستاده شده بود !  که مرا به خانه اش ببرد ! و حتی برای شامم سوپ تهیه کند ! و حتی سر راه برای سلامی به سوی آقای عشق براند ! تا شرمندگی بماند برای من مثل همیشه ! وای که "من حیث لم یحتسب" ات چه مصداق های عجیب و شگفت انگیزی پیدا می کند خداوند !


نتیجه گیری هفته :

اگر در خوابگاهی ساکن شده اید، پس از غذاهای سرد مزاج فورا "نبات داغ" صرف کنید! چون اگر کار از کار بگذرد و افاقه نکند و بوی‍‍ژه اگر هم اتاقی ها به شهر خودشان رفته باشند! ، و سرپرست خوابگاه اتفاقا آنجا نباشد و درمانگاه دور باشد، و مجبور شوید خودتان سرم درست کنید با قند و نمک ! و بخورید که از افت فشار مرحوم نشوید ! آرزوی مرگ از کمترین عواقبش است!


نتیجه گیری هفته پیش! :

هرگز تحت هیچ شرایطی حتی در ایمن ترین جیب دنیا گوشی تلفن همراه را با خود به داخل سرویس های بهداشتی! نبرید! چون ممکن است در چشم بر هم زدنی، توی شهر غریب! ارتباطتان را با همه دنیا از دست بدهید و همه عکس های خاطره انگیز و فایل های مهم را! و زندگی در برابر دیدگانتان تیره و تار شود. و وامصیبتا ! اگر شماره را از دوران طفولیت خود داشته باشید (مثل من!) و به نام مامانتان باشد! و مجبور باشید منتظر بمانید که برود سیم کارت را برایتان بگیرد و پستش کند! و پستچی احمق تا نه روز نیاورد به شما تحویلش بدهد! و بلند شوید تا مرکز مرسولات انبوه شهر بروید تا از احمق یاد شده پس بگیریدش !


تا هفته بعد! بدرود!

نظرات 6 + ارسال نظر
مرتضی شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:16 ب.ظ http://kooris-6.blogsky.com/

سلام!
توصیه های به موقع و شنیدنی داشتید مرسی
امیدوارم دیگه اتفاق نیفته....

سلام!
خواهش می کنم ! ممنون

مامان سما یکشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:04 ق.ظ

سلاااااااااااااام دخی معلومه خوابگاه خیلی خوش میگذره
دوست می دارم همین جوری بنویس

سلام ! مامی عزیـــــزم .. نیشتو ببنــــد!
جات خالیه حسسسابی.. آخ اگه بودی ...

نعیمه ذریعه یکشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:01 ق.ظ http://abrobaa.blogsky.com

سلام عقش دور افتاده ام!
چقدر جات خالیه اینجا!
قالبی که الان انتخاب کردی جذابه.
دوس داشتم و فکر کنم مورد استقبال واقع بشه.
یه ذره هم دلم سوخت.بعضی وقت ها یه تجربه هایی زیادی گرونن!
ولی عوضش مرد میشی!
مرد میگمااااااا!!!نه این پفک های امروزیکه اسم ن مردن ولی رسما ......
دوستت دارم
موفق باشی

سلااام چطوری ؟
قربونت برم .. جای توام اینجا خالیه .. خیلی
آره خیلی جالبه.. تو که می دونی من همیشه عاشق تجربه های جدیدم ... این اتفاقاتم سختیش تو لحظه س .. بعدش دیگه خاطره میشه :)
مرد میشم !؟
دعا کن یه ذره بزرگ شم .. یا اگه بزرگ نشدم کوچیک تر نشم هیچوقت ...
اینجا همه چیز می خواد ازم که عقب برگردم ... مسیری رو که ازش اومدم ... مقاومت سخته!.. دعام کن

ترنم دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:38 ب.ظ http://nasim7.blogfa.com

سلام.
خوب است که هرروز این کلام بر زبان می رانیم اما چه عادی است همچون عادت های دیگرمان....

من اگر تنها سلام بنویسم و بس انگار هیچ نگفته ام اما چرا لحظه ای گمان نمی کنیم "سلام کلام خدام"
من خدایی بودن را با تو به اشتراک می گذارم پس "سلام"

سلام به روی ماهت ! :)
ممنون که اومدی و نوشتی

سحر جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:19 ب.ظ http://acnc.mihanblog.com/

سلام ..
کو کامنتم ؟

سلام !

سحر جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:20 ب.ظ http://acnc.mihanblog.com/

میگم ولی حالا عوضش قدر سیمکارت و گوشیت رو میدونی !

والا می دونستم قدرشونو ! خیلی هم دوستش داشتم گوشی درب و داغونمو !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد