ف.قاف.

از اینجا شروع شد الف.با ی ما ...

ف.قاف.

از اینجا شروع شد الف.با ی ما ...

ادامه زندگی ..!


ایست گاه بدی نبود "کنکور" !


هر چند من با وجود خلق و خو هایی مثل شمرده شمرده حرف زدن و لقمه لقمه غذا خوردن ، کلا برای عبور از چنین توقف هایی عجولم ...

مخصوصا وقتی کلی آدم دیگر مثل تو در ایستگاه باشند و متقاضی بلیت همان قطار، و واگن ها کفاف همه را ندهند ؛ و به ضرب و زور بخواهی در اولویت ها قرار بگیری که سوار همین قطار بشوی و بروی مرحله بعد ! ـ یعنی ایستگاه بعد! ـ

البته خیلی از مسافران مشتاق سفر نمیدانند ایستگاه بعد کجاست ؛ تلاششان فقط برای این است که در این ایستگاه نمانند ! بعضی هم فقط مناظر شگفت انگیز مسیر را دوست دارند ! ـ که البته این اصل مهمی ست ! تا ایستگاه بعد راه زیادی درپیش است ـ بعضی هم بعد از سوار شدن می فهمند اشتباهی سوار شده اند و ممکن است گم شوند ! و عده ای از این دسته با بی خیالی طی می کنند ! اما من ، با وجود آرامشی که عموم مردم در اولین ملاقات ها به نمودش در چهره ام اذعان دارند !، آدم کم تحملیم !

این بود که ترمز اضطراری را کشیدم و با وجود همه مصائب! و سختی ها تا خود ایستگاه پیاده برگشتم و دوباره تقاضای صدور بلیت دادم و حالا یکی دو ماهی باید همین حوالی پرسه بزنم تا اگر جایی برایم بود ، صدایم بزنند !


کلی کار نیمه تمام و کتاب نخوانده و فکر های نپخته ریخته ام در چمدانم . که در طول مسیر که بیکارم (!) به آنها رسیدگی کنم ...


نظرات 11 + ارسال نظر
گلشن کوثری پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:02 ب.ظ http://baghegolshan.blogfa.com

مرسی که سر زدی عزیزم.
آرزو می کنم همیشه موفق باشی...

منم آرزو می کنم موفقتر باشی هر روز و خوب تر :)

مامان سما دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:18 ب.ظ

سلام دخی خسته نباشی...
ببخشید دیر اومدم درگیرم می دونی که ....
چه با حال نوشتی خوشمان آمد

سلام مامی !! :دی
نمیدونم که ... !؟ :-؟
قربونت! باحالی از خودتونه !

مرتضی دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:24 ق.ظ http://http://kooris-6.blogsky.com/

سلام!
وبلاگ شما هم قشنگه دوس دارم بیشتر باهم آشنا بشیم ...موافقی

ممنون .. لطف دارین

سحر چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:42 ب.ظ http://acnc.mihanblog.com/

ســـلام ...
رسیدن بخیر ...ایشالا که موفق بشی ...
چه خوب تشبیه کردی به قطار ...به مسافر .. به ماندنو رفتن ..
حس تعلق داشتم به این متن ...

سلام ! .. خوش اومدی :)
جدا !؟ قربونت برم ... تو هم موفق باشی همیشه .. مرسی سر زدی :)

fatemeh پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:33 ق.ظ

salam azizam ..kheili ghashang bood vaghean lezat bordam,rooz be rooz behtar mishio ghashangtar minevisi,tahlile jalebi bood manam fekr mikonam ke to in dore kheilia hastan ke vaghean nemidoonan az zendegi chi mikhan nemidoonam shayadam hame injoori shodan! darzemn ghabolie mojadadeto to konkor tabrik migam va motmaenam ke behtarin tasmimo gerefti...ishala ke har rooz movafaghtar az rooze ghabl bashi.....

سلام عزیز دلم.. ممنونم ازت
که هستی همیشه وبهم امید میدی .. بابت همه چی ممنونم ازت ..
منم خوشحالم برای موفقیت های پی در پی و رشد خوشگل تو ، و بهت جدا افتخار می کنم عزیزم

نعیمه ذریعه پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:50 ق.ظ http://abrobaad.blogsky.com

سلام عزیز جان.
دخترک سخت کوش من ،دخترکی که لیاقت همه ی بلیط های دنیا را به بهترین مقصد ها دارد.
قطار اینجاست و منتظرت.
سفر بخیر مسافرم.

سلام عزیزم .. چوبکاری می کنی قربونت برم ... ازت ممنونم برای لبخندت که همراهمه همیشه :)
بدون شما که جایی نمیرم ! :دی

مامان سما دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:56 ب.ظ

من باز اومدم
الان که دیگه می دونی...؟!!!

خانوم شما که دیگه رسیدی پیاده شو واسه مقصد بعدی بلیط بگیر ...منتظر ببینم کجا می خوای بری

منم قراره برم یه جایی همون جایی که بهش میگن نا کجا آباد فقط مترو نداره با الاغ باید برم

سلام .. خوب کردی .. خوش اومدی :دی
بذار راه بیفتم حالا ..
الاغ باحال بود .. ولی من مطمئنم که تو اونجا نمی ری ! بهت اخطار می کنم که فکرم بهش نکن ! فعلا همونجا میری که تاکسی داره !

مامان سما سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:12 ق.ظ

ای بابا می بینی حالا که من می خوام از وسیله ای استفاده کنم که آلودگی نداره نمی زارن!!!
اینجا هم آزادی نداریم!! والاااااا!!!

راستی تو که 1 سالگی راه افتادی


یه سالگی حرف می زدم! شیش هفت ماه قبلترش راه افتاده بودم !!

گلشن کوثری پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:33 ب.ظ http://baghegolshan.blogfa.com

سلام

با احترام دعوتی به چند بیت تازه ی دل...

سلام . ممنون عزیزم :)
ولی نتونستم باز کنم بلاگت رو .. بعدا دوباره سر می زنم حتما :)

سحر جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:49 ب.ظ http://acnc.mihanblog.com/

سلام .دختر خوب ..
من رو همیشه شرمنده میکنی ..
حالا که کنکور نداری که ..چقدذر دیربه دیر آپ می کنی..

سلام . دختر گل :دی
چرا !؟ .. دشمنت شرمنده باشه
نمیدونم ! حرفی برای گفتن ندارم ! بی کاری خلم کرده !

ف.قاف یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:51 ب.ظ

بابا ایول...پس باید با این حساب سال 92 کنکور بدی دیگه!!!نه؟؟؟

نه دیگه ! امسال فیتیله شو پیچیدم ! :دی
چرا با اسم خودت نظر ندادی عزیزم !؟ خیلی قشنگتر بود که !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد